نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی گفت: فرزندان ۵ ساله ما حافظ قران شده‌اند و این به برکت انقلاب اسلامی است، که سبک زندگی ما را تغییر داد و قران را در جامعه حاکم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از حافظان قران کریم گفت: فرزندان ۵ ساله ما حافظ قران شده‌اند، و این به برکت انقلاب اسلامی است، که سبک زندگی ما را تغییر داد، و قران را در جامعه حاکم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: امام خمینی (ره) قران را از محجوریت زمان طاغوت بیرون آورد و و موجب جاری و ساری شدن ایات قران کریم در زندگی ما شد، و امروز شاهد این هستیم که از خردسالان ۵ ساله گرفته تا نوجوانان، جوانان و سالمندان حافظ و عامل به قران شده‌اند، و این نتیجه انقلاب فرهنگی در جامعه است.

امام جمعه تبریز گفت: همه تلاش خود را به کار ببندیم که مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، بازار، ادارات و هر کس در هر جایی هست قران بخواند، حافظ قران و عامل به ان باشد.

در ادامه این مراسم از ۱۶۸ نفر حافظ قران کریم، که ۹۱ نفر از ان‌ها دانش‌اموز و ۷۷ نفر از ان‌ها غیر دانش‌اموز بودند، و حافظ سوره بقره، ۵ جزء اول، ۱۰ جزء اول، ۲۰ جزء و حافظ کل قران بودند، تجلیل شد، مراسم تجلیل از حافظان قران با همکاری اداره کل اموزش و پرورش استان و موسسه مهد قران، به مناسبت گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.